Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~linchpin | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany27.02.2005 @22:38:51 ostatnio na stronie18.04.2017 @12:33:22



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.linchpin.7host.pl OnetSkypelinchpin-dee Gadu-Gadu2656316
digarty11 komentarze78 posty na forum3

komputer / sprzęt
Marny

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~ffalco    19.03.2011 @14:24:39
OK. Rozumiem. Pozdrawiam.
_______
Official Site --->>> http://WWW.FFALCO.PL
~fiola    20.11.2008 @09:46:08
;p
_______
i need a hero.
~BARYS46    21.09.2008 @01:35:08
witam mam pytanie mam plik z poską skórą do cinema 4d relase9 jak wstawić i gdzie aby był po polsku?
~Hannibal    31.12.2007 @18:24:14
Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!!
~Haall    12.08.2007 @16:31:35
Dzięki.
_______
Nie jestem znawcą. Oceniam w kategoriach - podoba mi się / nie podoba mi się.
~czapaK    01.04.2006 @22:09:30
dzieki
_______
robiebolubie
~razielQ    05.11.2005 @20:59:55
witam... trzeba tu się porozglądać... pozdrawiam
_______
Ojej... tyle wam na dzisiaj powiem...
~bajsza1    20.10.2005 @16:40:15
Dzięki za odwiedziny i serdecznie pozdrawim
ostatnio edytowane: 2005-10-20 16:41:06
_______
"Zawsze przebaczaj swoim wrogom. Nic ich bardziej nie potrafi rozłościć." Oscar Wilde
~bajsza1    20.07.2005 @00:13:25
Kolorowych odjazdowych snów życzę
_______
"Zawsze przebaczaj swoim wrogom. Nic ich bardziej nie potrafi rozłościć." Oscar Wilde
~tottori    16.07.2005 @09:23:20
Wszystko o piękne i wymarzone
niech w Twym życiu będzie spełnione.
Niech życie słodko płynie,
a wszystko, co złe niech szybko minie.
_______
"Życie jest krótkie,
Więc ucz się na swych błędach"
~zuz    16.07.2005 @00:14:08
wszystkiego naj naj naj!
~bajsza1    23.05.2005 @00:57:59
Dzięki za wizytę i kolorowych snów
_______
"Zawsze przebaczaj swoim wrogom. Nic ich bardziej nie potrafi rozłościć." Oscar Wilde
~Ozyg    22.05.2005 @22:38:08
Dzięki za komentarz!
Już się odwdzięczyłem :>.
_______
Wszystkie moje opinie są subiektywne więc nie wymagaj ich uzasadnienia.
~bajsza1    12.05.2005 @21:50:51
_______
"Zawsze przebaczaj swoim wrogom. Nic ich bardziej nie potrafi rozłościć." Oscar Wilde
~losthighway    12.05.2005 @19:04:51
dzieki zak omentarzykli zaraz sie rozejrze po twojej galeryjce grrrrrrrrrr
_______
Andy, who is the guy on the stairs? Guy in black?
I don't know his name. He's a friend of Dick Laurent, I think.
Dick Laurent? Yeah, I believe so /But Dick Laurent is dead, isn't he?
He is? I didn't think you knew Dick. How do you know he's dead?
~kozmaty    09.05.2005 @14:03:45
dzieki pozdrawiam
~Excess    09.05.2005 @13:45:36
Dzieki
_______
Me On Deviantart http://exces.deviantart.com
Digart Ssie ... po same Qle :D
~ChildrenOfTheDamned    10.04.2005 @18:43:01
piekne dzieki za ps'a
~linchpin    20.03.2005 @12:57:47
Dzieki :D
_______
/// This Present Darkness ///
^Lhotse    19.03.2005 @15:25:24
Witaj Świetna galeria... jak będę miała chwilę czasu, to pooceniam Twoje fotki... Pozdrawiam
_______
follow the white rabbit.
~aniuk    14.03.2005 @16:37:11
bardzo interesujące foto...
~bajsza1    09.03.2005 @14:29:57
Dzięki za odwiedziny, pozdrawiam.
_______
"Zawsze przebaczaj swoim wrogom. Nic ich bardziej nie potrafi rozłościć." Oscar Wilde
~Pinkebazille    28.02.2005 @07:43:55
dzieki za komentarz,... jak widze dlugo u nas jeszcze nie jestes, wiec mam przyjemnosc cie jako pierwsza przywitac na da,... mam nadzieje ze ci sie tu podoba :D
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt